• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 01.12.14, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leito: veebireklaamifirmad tegid supertulemuse

Lehtede veebireklaami müük tammus novembris paigal, kuid veebireklaamifirmad tegid supertulemuse, märgib meediaanalüütik Toomas Leito oma värskes analüüsis.
Toomas Leito
  • Toomas Leito Foto: Erik Prozes
Järgneb Leito kommentaar:
Võrreldes 2013. a novembriga suurenes möödunud kuul viie juhtiva lehe reklaamimaht 79 külge ehk 8%, moodustades 1000 külge. Reklaamikäive vähenes 52 000 eurot ehk 3,5%, moodustades 1,4 miljonit eurot. Lehtede veebireklaamikäive kasvas 2%.
Veebireklaamifirmade Delfi, Neti, SmartAD ja Adnet käive suurenes 35%, põhiliselt Delfi ja SmartAD tugevate tulemuste toel. Maalehes vähenes maht 4%, käive jäi mullusele tasemele.
Käärid mahu ja käibe vahel on suurenenud, st. allahindlused on läinud uude keerisesse.
Väheke tuli ka valimisreklaami (5,5 külge), mida tegi Reformierakond.
Tasub täheldada, et kui lehtede veebireklaami müük tammus paigal, siis veebireklaamifirmad tegid supertulemuse.
Vaatamata nigelale tulemusele, liikus reklaam mitmes tähtsas segmendis aktiivselt: autoreklaam +12%, reisireklaam +31%, ehitusreklaam +73%, sisustusreklaam +25%.
Mullusega võrreldes suurenes reklaamimaht Äripäevas +35%, Õhtulehes +13%, Eesti Ekspressis +1%, vähenes Eesti Päevalehes -3%, Postimehes -1%.
Käive: Postimees 605 tuh. eurot (mullusega võrreldes -7%), Äripäev 325 (+3%), Õhtuleht 180 (+3%), Eesti Ekspress 140 (-6%) ja Eesti Päevaleht 120 (-9%).
Käive paberkandjal: Postimees 375 tuh. eurot (mullusega võrreldes -6%), Äripäev 205 (-2%), Eesti Ekspress 140 (-6%), Eesti Päevaleht 120 (-9%9 ja Õhtuleht 115 (-4%). Karm tõsiasi: kõik paberlehed on miinuses.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele